Trochę próbowałem poczytać o tym aucie i podobno wiele elementów wprost jest przeniesionych z A4 - niby drzwi są zupełnie identyczne, wiele elementów nosi logo wyłącznie Audi, zmieniony został przód, tył i deska. Odziedziczył też wielowahaczowe zawieszenie z aluminium, więc to może z kolei przyspożyć jakichś dodatkowych kosztów.
Ale maszyna plasuje się jednak o oczko wyżej od Octavii, a ubiegłoroczny egzemplarz z jakimiś dodatkami kosztuje tyle co Ambiente, a właśnie wybór padł na Ambiente (Mint okazał się zbyt ubogi).
Nie mogę się doczekać aż się przejadę - jeszcze nawet nie siedziałem w Exeo. Podobno jest fajny i komfortowy.
nemi, jeździłem Exeo (jak tylko pierwszy egz. trafił do Polski) i nie widze zadnej różnicy pomiedzy nim a Audi To jest po prostu poprzednie Audi A4 z wszystkimi jego wadami i zaletami, ze zmienionym przodem i troche tyłem. Reszta jest dokładnia taka sama.
No i jest to pierwszy od dłuzszego czasu ŁADNY "Seat"
Zajrzalem na strone seata i przyznam ze jestem pod wrazeniem! To auto ma naprawde niezle wyposazenie. Podwojne szyby boczne + czolowa za doplata. Takie rzeczy to raczej w A8, a nie A4. Naprawde przyjemne autko. Jesli materialy uzyte do wykonczenia auta sa takiej jaksci jak w audi, to fiu, fiu..
Szczerze mówiąc oglądałem w Wawie Exeo razem z tatą w ten weekend, ale nawet nie wsiadłem, bo stwierdziłem, że i tak jest za drogi (na szybie było napisane "od 69.900 zł", więc jak się doliczy wszystko, to wychodzi 80.000). Ale tacie się bardzo spodobał, pojechał jeszcze do Lublina, okazało się, że da się kupić 2009 w cenie Skody. Wybór był stosunkowo prosty .
W seacie exeo zadziwia mnie jedno, cena miedzy starym poczciwym silniczkiem 1.8T ktory mam swojej czeszce a nowoczesnym 2.0 TSI 200 km wynos 3 tys zł
a samo autko jest drogie, ale ponoc warto
Nie 3 tylko 4tys. Producent niech sobie ustala ceny jak chce. Mnie to by zdziwiło gdyby znalazł się kupiec ma wersję 1.8T zamiast 2.0TSI. No chyba, że ktoś chce wsadzić gaz, bo do 1.8T chyba się da w przeciwieństwie do 2.0TSI.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Od października 2009 r. mam Exeo 2.0 TDI....czarrrrne 8)
Jakość wykonania i materiały są rzeczywiście na wysokim poziomie.
To auto ma tylko jedną wadę - miejsce na tylnej kanapie, a raczej jego brak :kciukminus Ale jak ktoś nie wozi nikogo z tyłu to jest OK. Z przodu siedzi się super, materiały także baardzo fajne. Z zewnątrz tylko tylne światła wyglądają głupio, kształt jest w porządku, ale sposób świecenia z jakąś taką "falą" dziiwny.
Exeo to całkiem przyzwoite autko, ale myślę, że mimo wielu zalet nie ma to szans rynkowych. Musiałoby być duuużo tańsze niż konkurencja w segmencie D, a nie jest.
Fajnie się w tym siedzi.... ale kupić nowe-stare A4, pojeździć nim parę lat i wtedy to będzie już stare-stare A4 - eee czy ja wiem czy to tak fajnie :?:
Od października 2009 r. mam Exeo 2.0 TDI....czarrrrne 8)
Jakość wykonania i materiały są rzeczywiście na wysokim poziomie.
To auto ma tylko jedną wadę - miejsce na tylnej kanapie, a raczej jego brak :kciukminus Ale jak ktoś nie wozi nikogo z tyłu to jest OK. Z przodu siedzi się super, materiały także baardzo fajne. Z zewnątrz tylko tylne światła wyglądają głupio, kształt jest w porządku, ale sposób świecenia z jakąś taką "falą" dziiwny.
Exeo to całkiem przyzwoite autko, ale myślę, że mimo wielu zalet nie ma to szans rynkowych. Musiałoby być duuużo tańsze niż konkurencja w segmencie D, a nie jest.
Fajnie się w tym siedzi.... ale kupić nowe-stare A4, pojeździć nim parę lat i wtedy to będzie już stare-stare A4 - eee czy ja wiem czy to tak fajnie :?:
No cóż, mogę tylko potwierdzić, że miejsca na tylnej kanapie jest tyle samo ile w Audi A4.
Akurat ja na codzień nie wożę nikogo z tyłu, ale jechałem kiedyś w 5 osób z bagażami na kilkudniowe szkolenie i daliśmy radę. Trzeba też pamiętać, że to jest sedan i wkładanie/wyjmowanie bagaży jest mniej praktyczne niż np. w Octavii. Dodam, że zawiasy w ogóle nie wchodzą do otworu bagażowego. Jedno i drugie widać gołym okiem i nie sposób, aby zainteresowany kupnem pominął te kwestie. Ja przy zakupie brałem pod uwagę przede wszystkim, to że będę miał nowe Audi, przy czym nie zapłacę ok. 30.000 zł więcej za same znaczki, które co warto podkreślić przyciągają złodziei. Zgodzę się z kolegą, że Exeo nie zdobędzie polskiego rynku motoryzacyjnego. Będzie tak między innymi dlatego, że rodacy lubią się pokazać i wolą dopłacić sporo pieniędzy za znaczki na masce i tylnej klapie, niż kupić samochód za rozsądne pieniądze ze zwykłym znaczkiem Seata. Wolny wybór...
ja również miałem okazję siedzieć w EXEO przed kupnem O2FL... Jest lepsze autko ale też dużo droższe, dlatego wybór padł na O2 I nie żałuję swojej decyzji
To auto ma tylko jedną wadę - miejsce na tylnej kanapie, a raczej jego brak
Czy ja wiem? Wydaje mi się, że jest go tyle co w O2 lub nawet więcej, przynajmniej jeśli autem z przodu podrózują osoby 175 cm wzrostu .
Wczoraj miałem okazję się tym sprzętem przejechać. Co mnie zaskoczyło to cisza. Przy przyspieszaniu buczy dość basowo. Dość fajnie gra też audio - też bym takie chciał .
W trasie auto spaliło 6.5 litra na 100 km, ale miało 100 km przebiegu na starcie i 310 na mecie, więc silnik jeszcze nie jest ułożony i może spalanie jeszcze troszkę spadnie.
Jak na auto za ~65.000 to naprawdę niczego więcej nie można chcieć - jakby nie było ma dwustrefową klimę, komputer pokładowy, elektrykę szyb, lusterek, radio z 8 głośnikami, 6 czy 8 poduch, podgrzewana przednia szyba etc. Doposażenie Octavii do tego samego poziomu spowodowałoby przekroczenie ceny Exeo - różnica tkwi tylko w roku produkcji, co przy planowanej eksploatacji 10+ nie ma kompletnie znaczenia.
Jak dla mnie tylko silnik mógłby być mocniejszy...
Komentarz